Érzékenységből vérzékenység

Elolvastam a cikkét az antidepresszáns mellékhatásairól, és igencsak fejbekólintott.

Nagyon nagyon szeretnék egy kérdésemre választ kapni. Nőgyógyászati problémával műtöttek 3,5 hónapja, műtét közben két kis polipot eltávolítottak a végbélből is. Eddig szépen javultam (teljességgel meg voltam győződve, hogy meggyógyultam, mivel SEMMI panaszom nem volt), aztán a pszichiáterhez kerültem alvászavarral meg enyhe pánikos tünetekkel (közte volt a napi többszöri toiletre járás, nem hasmenés), ahol egyből meg is kaptam a Zoloftomat. Pár nap szedés után székeléskor már jött is a töménytelen mennyiségű vér. Még egy hónapig szedtem (szedése alatt székrekedésem volt egyfolytában) a Zoloftot, mire rájöttem, hogy már nem a műtét miatt vérzek, hanem nem tudom mitől. Elolvastam a mellékhatásait és egyből letettem a gyógyszert. Ma van a 17. nap, hogy nem szedem a Zoloftot, és csökken a vérzés is, a többszöri toiletre járás visszatért (mára már ez sem jellemző, úgy mint a pánikos tünetek sem), tehát igencsak igénybe lett véve a végbélnyílásom. (17 nap alatt összesen annyi volt a vér mennyisége, mint a Zoloft szedése alatt 1-2 alkalommal) Az orvosaim (már hárman is) állítják, hogy nem lehet a Zoloft az oka ennek (állítják, hogy nagyon ritka az ilyen mellékhatás), de ezt nem akarom elhinni. A hétfői véreredményem tökéletes lett, viszont vastagbéltükrözést akarnak csinálni, hogy megállapítsák mitől van a vérzés, amit most én kapásból meg tudom mondani, hogy a végbélnyílásnál leszedett polip okoz. Mert érzem, mert ott fáj. Kaptam kúpokat, krémet rá, egyre jobban javul, minimálisra csökkent a vér mennyisége, bár nem tökéletes és egyre jobban idegesít, hogy mi van velem. (Friss vér távozott, ráadásul egyszer láttam, hogy a széklet oldalán egy fél centis csíkot húzott, amiből én arra következtettem, hogy a polip helyét felsértette, és azért volt csak az egyik oldala véres.) Szerencsére a nőgyógyászati beavatkozás varratai nem kezdtek vérezni, talán mert ott gyorsabban gyógyult a sebem, vagy ott nem volt igénybevétel, mint a végbélnél. De egy barátnőmnek szintén nőgyógyászati műtétet követően a folyamatosan szedett Cipralex okozott vérzést.

Létezik, hogy a Zoloft így hátráltatta a sebeim gyógyulását? Létezik, hogyha nem szedem be a Zoloftot már régen semmi bajom nem lenne? Lehet elég lett volna sima szorongáscsökkentő a kórházi élmények feldolgozására??

Kérem, ha van ideje egy pár sorban válaszoljon, mert nem tudok megnyugodni. Kétségbe vagyok esve, mit csináltak velem.

Kapcsolódó cikkek:

SSRI és vérzékenység



































 

 

 

 

 

 

 

Küldje el barátjának, ismerősének!